Νέα
12 Ιουλίου, 2013

Δελτίο Τύπου: Ξεκινά η διαδικασία αξιοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ΤΑΙΠΕΔ

Το ΤΑΙΠΕΔ ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασία αξιοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε την ανακοίνωση στα “Σχετικά Αρχεία” της σελίδας.