Στο Υπερταμείο έχουν εκ νόµου παραχωρηθεί συγκεκριµένα δικαιώµατα για τα 22 περιφερειακά αεροδρόµια της χώρας, που σήµερα διαχειρίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Στις 22 Απριλίου 2026, το Υπερταμείο εκκίνησε διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Νέα καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει οριστεί η Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2026
Tα 22 Περιφερειακά Αεροδρόμια, τα οποία πρόκειται να αξιοποιηθούν μέσω ενός ενιαίου συνόλου περιουσιακών στοιχείων (cluster) είναι τα εξής: Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Αστυπάλαιας, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Καλύμνου, Καρπάθου, Κάσου, Καστελόριζου, Καστοριάς, Κοζάνης, Κυθήρων, Λέρου, Λήμνου, Μήλου, Νάξου, Νέας Αγχιάλου, Πάρου, Σητείας, Σκύρου, Σύρου και Χίου.